diumenge, 29 d’agost del 2010

65) Las herramientas del Barça

En aquest món que vivim en que ja ningú se saluda al replà de casa (de vegades tampoc dins de casa) i vora la porta d’entrada ja no hi ha una rajola amb un amable “Déu vos guard” que ens rebi, el pitjor que ens pot passar és que les relacions humanes encara es deteriorin més per culpa de promocions extravagants publicitades per diferents diaris del país.
L’última és la del Mundo Deportivo, causant directa de futurs divorcis i altres desastres familiars. Per la mòdica xifra de 1’50€ pots optar al privilegi d’iniciar una nova tongada de productes del Barça. Fins aquí normal, què vols fer-hi. Però en aquest cas no estem parlant de motxilles, tovalloles o jaquetes. No, fem un pas més en el forofisme malaltís culé i ja proporcionem droga dura només per a blaugranes irrecuperables. Atenció: “Las herramientas del Barça”. Las herramientas del Barça! Poca broma, estem parlant de tornavisos amb els colors blaugranes i martells amb l’escut estampat. Sense paraules. En un control de col•leccionables dónes positiu segur, no te’n salves.

Aviso a les dones que s’estaven replantejant la seva relació amb el seu marit: ara és el moment, aneu-vos-en amb el professor de yoga. Aviso a fills que encara no sabien si independitzar-se: no ho dubteu, foteu el camp. Aviso també a aquelles entitats que no sabien si proporcionar o no una hipoteca a aquests éssers: fugiu d’ells, tanqueu oficines. Aviso a policies municipals que no sabien si multar-los o no quan els venien suplicant que no ho fessin per haver passat el temps reglamentari a la zona blava: multeu-los reiteradament i sense raó aparent.
Entre tots, dones, fills, amics, botiguers, Mossos, societat en general, hem d’aconseguir aïllar a qualsevol que iniciï la col•lecció de “Las herramientas del Barça” per tal de produir el mínim dany a generacions properes. Sempre sense agressivitat, amb comprensió i tacte, però amb mà dura per tal d’aconseguir aplacar a pertorbats del nostre entorn. Som-hi.

En cas que no hi hagués cap altra solució i el subjecte no desistís en la seva obsessió, recordo que en la tercera entrega es regala el cúter del Barça. Feu el que hàgiu de fer. Pel bé de tots.

4 comentaris:

  1. jajajaja home mira el cantó positiu, potser amb "Las heramientas del Barça" comencen a arreglar les típiques coses de cases, que si a penjar quadres, que si arreglar persianes... tot és possible!

    Lourdes

    ResponElimina
  2. jo ja estic esperant que surtin "Las armas nucleares del barça", estic intrigada en com serà la granada, i les bales, les bales creus que seran de dos colors? portaran l'escut? a mi em preocupa e, de debò.
    Alina

    ResponElimina
  3. jajjajajjajaja què bèstia!! mola molt, però no has dit cap argument de per què et sembla tan malament, ni un mínim indici...

    ah, i encara ningú ha arribat al teu facebook per casualitat, o al menys no n'ha deixat constància...

    aficionado!

    :)

    ResponElimina
  4. jajajaj
    jo vaig pensar el mateix: però que foten aquests primos! Recordo que ho vaig veure amb la meva iaia (iaia Montoliu, atenció) i em va dir: nena, lu pròxim seran les calcetes. (premonició?)
    És trístissim... de fet si un dia vaig a casa d'un veí i veig un tornavís de colors em peto davant seu i per mi ja ha perdut la dignitat.

    Jo l'únic que vull és que regalin Ortegas Canos del barça... i que es puguin llegir i escoltar com al misioner li agrada...

    ResponElimina