dissabte, 4 de setembre del 2010

67) Me'n vaig

-Nena, marxo de casa.
-El què?
-Que marxo de casa.
-Què vols dir que marxo de casa?
-Que marxo, jo. Me’n vaig a viure a un altre lloc. M’he cansat i ja està.
-Però què estàs dient?
-Mira, han passat massa coses aquests últims mesos i si ja no ho tenia clar, m’he acabat de decidir. No hi ha més...
-Osti... quins pebrots...
-Pren-t’ho com vulguis. Ara, tranquila que almenys ta mare estarà contenta eh.
-No comencis amb ma mare, perquè si aquesta és la teva gran raó per fotre el camp deixem-ho estar...
-Escolta, que no m’estic inventant res eh. Tots sabem com és ta mare i tu mateixa vas sentir el que em va dir ahir mentre dinàvem.
-Què et va dir?
-Lo dels cigrons cony.
-Osti xato, però és que estaven durs. Jo no trobo que et digués res tan greu... Et van quedar durs com sempre, semblaven pedres!
-Calla calla... ja saps amb quin to ho va dir eh, no la facis una santa ara! I a sobre ho diu una tia que no ha fet un puto plat decent a la seva vida. Això és el que més em rebenta!
-L’arròs a la cubana seu és boníssim. I calma’t.
-Bueno escolta deixa-ho estar...
-Sí sí tranquil que ho acabo ràpid. Quan marxes llavors?
-Ara. Ja ho tinc tot a punt. Ho he preparat mentre estaves al Caprabo, que per cert faltava mantega i no t’ho he apuntat. N’has comprat?
-Sí sí ja me n’havia adonat. Bueno, doncs abans de marxar em portaràs els nens a la Festa dels Súpers, que fa dos setmanes que ho diuen. Te’n recordes suposo.
-Què?
-Va corre, els acompanyes, t’ho passes bé sense la dona i la puta sogra, me’ls tornes i fots el camp. I emporta’t el tupper de cigrons de la nevera val?
-No no, si jo no els vull.
-No estaven tan bons?
-Són una merda. Però que m’ho digui ta mare em supera. Va, digues als nens que baixin.

3 comentaris:

  1. però... mmm... això figura que és una noia?4 de setembre del 2010, a les 18:46

    per què mentre ho llegia em venia la teva imatge parlant? t'hi veig en aquest paper... parlaràs així a la teva dona... cabró!
    (jo també sé fer ecs però els meus són més elaborats)

    però entenc el missatge, de fet jo conec parelles així, que es van matant amb les paraules i de mentre van barrejant plans i assumptes irrellevants que no tenen res a veure... és flipant. Incongruències parellils d'energúmens sense romanticisme.
    a mi no em passarà, perquè sé que em casaré amb un trobador que em cantarà cançons amb el seu llaüt. I a més farà uns cigrons que t'hi cagues.

    ResponElimina
  2. jo ja tinc el del llaüt...només falta que li ensenyi a fer cigrons...jajajajajjjaja

    ResponElimina
  3. en serio? és interessant...


    pd: ets la nina?

    ResponElimina